    From: piotrsaw <p...@a...torun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulepszenie samochodu wartego ponad 20000 EURO.
    Date: Fri, 26 Mar 2010 09:46:33 +0100

    W dniu 2010-03-25 18:26, 'Tom N' pisze:

    > Że nie można amortyzować powyżej 20kEUR? Przecież to bezpośrednio z przepisu
    > wynika.

    Tak się domyślałem, ale nie jestem księgowym i wolałem się poradzić.

    > A pakiet gwarancyjny dotyczący zwrotu oraz możliwość zaliczenia wydatków
    > naprawy powypadkowej do kosztów powszechnie znany jako _ubezpieczenie AC_ to
    > jak księgujesz?

    No, wrzucam w koszty w całości /tj. w proporcji aktualnej wartości do
    tych 20000EURO./ Czyli mogę sobie wykupywać tego typu ubezpieczenia
    dodatkowe i wrzucać je w koszty?
    W sumie to mnie wystraszyła trochę kwota, którą odliczam. Bo z drugiej
    strony wykupienie jakiegoś dodatkowego assistance za 200 PLN nie
    budziłoby mojej wątpliwości, co do mozliwości odliczenia.
    Dziękuję za porady.

    Piotr Sawrycki