  • Data: 2005-03-01 12:06:58
    Temat: Re: Ulga mieszkaniowa - raz jeszcze
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3/1/2005 12:05 PM, Użytkownik Wiola napisał:

    > Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:d01hmi$8bp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Decyzje podejmuje podatnik jak wiesz .

    Najpierw piszesz to:

    "Nie znam przepisu zabraniającego sprzedaż ale to moze troche kosztować
    jak były ulgi i odliczenia to trzeba to oddać takie prawo"

    potem przytaczasz to:

    "Fakt, że przedmiotem sprzedaży jest nieruchomość z realizowaną na niej
    budową budynku mieszkalnego, która to budowa była podstawą ulgi w
    podatku dochodowym od osób fizycznych, nie powoduje negatywnych
    konsekwencji w postaci zwrotu uzyskanych nadpłat w podatku czy też
    obowiązku doliczenia do dochodu lub podatku dokonanych w latach
    ubiegłych odliczeń z tytułu wydatków budowlanych. "

    Stąd moje pytanie. Więc IYO w końcu jak to jest?

    --
    gefragt