    From: "ktp" <k...@a...net_spam_won>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga odsetkowa <--> "historyczna" ulga budowlana
    Date: Mon, 6 Apr 2009 01:48:37 +0200

    a czy w ogóle można zrobić korektę pitów za lata, które już dawno się
    przedawniły???

    btw... czy na pewno US przechowuje infromację, że 13 lat temu korzystałem z
    ulgi budowlanej?
    a jeśli w międzyczasie zmieniałem US, czy ta informacja "poszła za mną"?

    czy ktoś się orientuje w takich szczegółach działalnia systemu?

    pozdrawiam