eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUlga odsetkowa - jak się załapać - pytanie trochę przewrotne :) › Re: Ulga odsetkowa - jak się załapać - pytanie trochę przewrotne :)
  • Data: 2003-03-03 16:41:07
    Temat: Re: Ulga odsetkowa - jak się załapać - pytanie trochę przewrotne :)
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "JR" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:b4n66vkd8e0c12vblvgdkc86n8vf615c3v@4ax.com...
> [...]
    Tak mi sie wydaje po przeczytaniu artykulu
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/multiarticle.html?a
    rticle_id=467815

    w czesci "Odliczanie": "Skladajac pierwsze zeznanie mamy prawo do
    jednorazowego odliczenia od dochodu wszystkich odsetek zaplaconych od
    zaciagniecia kredytu i uruchomienia inwestycji (max. 3 lata). "

    Jesli zle zrozumialem, to prosze o sprostowanie. Dalej jest aktualne pytanie
    z mojego pierwszego postu...

    Janusz