  • 1. Data: 2005-07-09 09:47:09
    Temat: Ulga remontowa a kuchenka
    Od: Daniel Skrzypkowski <s...@n...net>

    Witam,
    Zastanawiam sie czy w ramach ulgi remontowej mozna odliczyc
    sobie zakup kuchenki elektrycznej.
    Wedlug Dz. U. Nr 156, poz. 788 mamy
    2. Remont, modernizacja, wymiana lub wykonanie nowych instalacji
    w lokalu mieszkalnym, obejmujace rozprowadzenie po lokalu instalacji
    oraz montaz trwale umiejscowionych: wyposazenia, armatury i urzadzen
    dotyczacych:

    1) instalacji sanitarnych,

    2) instalacji elektrycznych,

    Kuchenka elektryczna jest wyposazeniem elektrycznym trwale
    umiejscowionym (kuchenka elektryczna 3 fazowa, nie mam tu
    na mysli malych kuchenek przenosnych), tak wiec mozna sobie
    ja odliczyc w ramach ulgi remontowej czy tez nie??

    pzdr,
    --
    Daniel

  • 2. Data: 2005-07-09 10:20:42