  • 1. Data: 2005-07-08 18:50:53
    Temat: Skarbówka-jak szybko podatek?
    Od: "FREELANDER" <f...@o...pl>

    Słuchajcie:
    Jest prawomocne orzeczneie o stwierdzenie i nabycie spadku (fakt, że
    wydane po 2 latach od złożenia dok., ale to nieważne). Masa spadkowa to
    między innymi gotówka na koncie. Wiem, że z orzeczeniem idę do banku, bank
    wyliczą jaka jest kwota główna z odsetkami na dzień X, wystawia kwit do
    skrbówki. Z kwitem jadę do US-oni naliczają podatek... i tu moje pytanie,
    czy ktoś może miał taką sytuację i wie ile czasu realnie zajmuję to US,
    czu od ręki czy na jutro, czy jakiś termin, powiedzmy 14, czy 30 dni. Czy
    ewentualnie może ktoś wie jak ustawowo to wygląda czy jest czymś
    uregulowane. Zależy mi na odp., bo muszę się finansowo przygotować.

    pozdro
    martiN

  • 2. Data: 2005-07-08 19:03:23
    Temat: Re: Skarbówka-jak szybko podatek?
    Od: "Slayer" <b...@b...ble>

    Użytkownik "FREELANDER" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czu od ręki czy na jutro, czy jakiś termin, powiedzmy 14, czy 30 dni. Czy
    > ewentualnie może ktoś wie jak ustawowo to wygląda czy jest czymś
    > uregulowane. Zależy mi na odp., bo muszę się finansowo przygotować.

    minimum 7 dni, z uwagi na art 200 Ordynacji podatkowej, szybciej US nie może
    wydać decyzji...

  • 3. Data: 2005-07-09 11:31:02
    Od: "FREELANDER" <f...@o...pl>

    serdeczne dzięki za info :)