  • 1. Data: 2005-07-08 18:01:17
    Temat: Zwrot VAT za remony
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Slyszalem o zwrocie 12% z VATu za remont. Ma to byc zwiazane z przepisami
    UE.
    Nie wiem dokladnie o co chodzi i jak uzyskac taki zwrot.
    Czy jest ktos kto jest wtajemniczony w temat?
    Marko

  • 2. Data: 2005-07-08 20:15:30
    Temat: Re: Zwrot VAT za remony
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > UE.
    > Nie wiem dokladnie o co chodzi i jak uzyskac taki zwrot.
    > Czy jest ktos kto jest wtajemniczony w temat?

    Wydaje mi się, że rozchodzi Ci się o to, co dziś Sejm uchwalił, ale
    jeszcze do realizacji długa droga ,bo przed nami Senat i Prezydent, a
    później czekanie do przyszłego roku, w którym to dopiero będzie można
    występować o zwrot różnicy między dzisiejszą stawką VAT, a poprzednią.