  • 1. Data: 2005-07-08 18:04:13
    Temat: wojsko - fundusz emerytalny?
    Od: "Tomek" <n...@v...pl>

    Witam!

    Jestem studentem, 5 dni temu rozpoczalem 6 - tygodniowe szkolenie wojskowe,
    wojsko będzie odprowadzalo do ZUSu jakies skladki. Nie mam NIPu, nigdy nie
    pracowalem. Czy koniecznoscia jest zapisywanie sie do jakiegos funduszu
    emerytalnego (nie chce miec przydzielonego z losowania)
    Ponoc na wybor funduszu ma sie 7 dni od rozpoczecia pracy. Sprawa jest naglaca,
    zostalo mi 2 dni, a infolinie zusu sa w weekend nieczynne, wiec sie nie dowiem.
    Osoby poinformowane bardzo prosze o pomoc.

    Dziekuje.

  • 2. Data: 2005-07-08 20:50:18
    Temat: Re: wojsko - fundusz emerytalny?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowiem.
    > Osoby poinformowane bardzo prosze o pomoc.

    OFE możesz wybrać także przed podjęciem pracy.

    SIM