    From: Andrzej<m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga remontowa a ślub
    Date: Tue, 12 Jul 2005 14:34:31 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam,

    Ja jestem w dokładnie takiej sytuacji

    zakup mieszkania i remont/modernizacja przed ślubem w 2004

    i w tym samamy roku ślub - już po zakończeniu remontu

    Zadzwoniłem do urzędu i usłyszałem - 2 limity ulgi - nie ma problemu ważne aby
    obydwie osoby mialy tytul prawny do lokalu

    tak tez rozliczyłem - a teraz mnie wzywają i usłyszałem że chyba tak nie można

    tak wiec zaczalem sie zastanawiac nad tym gdzie mozna znalezc zapisy prawne
    ktore by mi pomogly

    swoją droga szkoda ze nie poprosilem wtedy kiedy pytalem o odpowiedz na pismie

    Pozdrawiam,
    Andrzej

    -> http://usenet.pomocprawna.info