  • Data: 2003-04-07 05:51:52
    Temat: Re: Ulga remontowa - co moge odliczyc?
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ryszard G" <r...@w...pl> se napisał(a)
    > Użytkownik "Betty" <n...@o...pl> napisał

    > No pampersy to można :-) potraktować jako materiał zużyty przez wykonawcę w
    > czasie pilnego wykorzystywania zaprawy murarskiej.

    Qrna - chociaż już sporo wiem jak z tymi fakturami,
    to nadal nie wiem co mogę odliczać, a co nie. ;)
    Znaczy narzędzi nie mogę. A rurki, kolanka, śrubki itd.?
    Wiatrak do łazienki? Lustro? Kompakt WC? Brodzik?
    Kabina? Umywalka? Szafka pod umywalkę? itd...
    Nie ma jakiejś strony z listą co można? ;)

    pozdry
    Ciah:o)