    From: p...@p...onet.pl (Pawel B.)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ulga remontowa - czy nieodliczone przechodzi dalej???
    Date: 6 Mar 2003 13:01:50 GMT

    In article <b47d5b$268$1@absinth.dialog.net.pl>, "KK" <p...@g...pl> says:

    >"magdap" <m...@a...net.pl> wrote in message

    6-2.portezjan.zabrze.pl..

    >poniesione
    >za

    >limit.
    >2003
    >>
    >Dokładnie.
    >Okres trzyletni zapisany w ustawie liczy sie od momentu wejscia ustawy w
    >życie i w 2003 rozpoczyna się kolejny trzyletni okres.

    I wiem, ze nic nie wiem.....
    To jak to wlasciwie jest?
    Jeszcze raz zwracam uwage, ze nie chodzi o przekroczenie limitu
    a brak podatku na zwrot ...

    Teraz kawalek informacji z Rzeczpospolitej:
    "02.12.02 Nr 280
    Prawo co dnia...

    IZABELA LEWANDOWSKA

    Koniec roku za pasem....
    [ciach]

    odliczenie przysługujące z racji wydatków poniesionych w danym roku,
    nie mające pokrycia w podatku należnym od podatnika za dany rok, można odliczać od
    podatku
    w roku lub latach następnych, aż do pełnego ich skonsumowania. "

    Koniec cytatu
    pelny tekst
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_021202/p
    rawo/prawo_a_7.html

    co potwierdza poglad Rafala Brzoskwiny (post 8113)...
    Pozdrawiam wszystkich i licze na ostateczne wyjasnienie...(mam nadzieje, ze przyda
    sie nie tylko mi)
    PB