    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ulga remontowa i niewykorzystane materialy ?
    Date: Sun, 17 Apr 2005 07:38:49 -0500

    Janek wrote:

    > Z ciekawosci jeszcze jedno pytani: co jest podstawa do odliczenia ?
    > Tylko zakup i posiadanie prawo do odliczenia. Czy tez musi byc spelniony
    > dodatkowy warunek wykorzystania zakupionych materialow w mieszkaniu ?

    Teoretycznie ma to być wykorzystane.
    Ale ja jeszcze nie widziałem kontroli, która chciałaby przyjść i
    zobaczyć to co wyremontowałeś. Jak kupiłeś drzwi, to w czasie kontroli
    teoretycznie powinieneś je mieć, choćby nawet w piwnicy, ale mają być.
    Z drugiej strony: kto cię rozliczy z ilości zaprawy tynkarskiej, no
    chyba że kupiłeś jej tyle, że domek by można tym wykończyć, a tym masz
    pokój z kuchnią. A po za tym ta kontrola musiałaby być już. Po czterech,
    czy pięciu latach zwykle nie ma już co kontrolować.
    Więc rozliczasz po uważaniu, ale bez przesady.