  • Data: 2005-11-04 15:50:25
    Temat: Re: Ulga remontowa - prosze o pomoc
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > *co do firmu ktora remontuje to tez nie wiem, jesli bedziesz znal odpowiedz
    > to daj mi znac bo tez nie wiem co z tym, chyba najlepiej jest zadzwonic do
    > Urzedu skarbowego

    Faktura od firmy remontowej - płatnika VAT-u za remont się odlicza.
    Jeśli zlecasz remont firmie to "taniej" będzie jeśli to firma kupi materiały
    do remontu i wliczy je w koszt usługi remontowej.
    Taniej bo ;
    - materiały są z 22% VAT
    - usługa z materiałem 7%
    - firmy mają rabaty na materiały

    warto zadbać o kosztorys (w cenach netto)i umowę z wykonawcą (dokumentowanie
    przez wykonawcę poniesionych kosztów na materiały).

    Pzdr-Kriss