  • 1. Data: 2003-04-28 15:53:59
    Temat: Ulga remontowa spół. mieszk.
    Od: "Wojciech Breksa" <w...@x...wp.pl>

    Mója wpłata na fundusz remontowy wyniosła w tym roku 444 zł co jest poniżej
    minimum.
    Jesli nie korzystałem z ulgi remontowej w latach 2000-2001 to czy mogę
    odliczyć obecnie także kwotę 420 zł wpłaconą na fundusz remontowy w 2001 r.

    Czyli 444+ 420 ?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-04-28 17:26:34
    Temat: Re: Ulga remontowa spół. mieszk.
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Breksa" <w...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli nie korzystałem z ulgi remontowej w latach 2000-2001 to czy mogę
    > odliczyć obecnie także kwotę 420 zł wpłaconą na fundusz remontowy w 2001

    ----------------------------
    Nie możesz odliczasz tylko wydatki 2002 czyli 444
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-28 17:45:32
    Od: "Wojciech Breksa" <w...@x...wp.pl>

  • 4. Data: 2003-04-29 23:28:59
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    > 2001

    Dodam tylko że tym 420 też trzeba się okazać że się za lata 2000 - 2002
    miało te minimum uprawniające do odliczeń.
    [kurdebalans]