  • 1. Data: 2003-04-28 15:55:28
    Temat: fundusz remontowy spoldzielni, pilne !!!
    Od: "coolio" <c...@N...gazeta.pl>

    witam,
    prosze o wyjasninie w takiej sprawie :
    czy jesli wynajmuje sie mieszkanie ( legalnie ), posiada sie umowe najmu,
    zameldowanie czaowe, zameldowanie w spoldzielni i placi sie czynsz + odstepne
    dla wlsciciela to czy ma sie prawo do odliczenia od podatku z tytulu ulgi
    remontowej za oplacanie w czynszu funduszu remontowego ?? dodam ze
    spoldzielnia wystawila fakture na wlasiciela a nie na wynajmujacego...

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2003-04-29 10:31:43
    Temat: Re: fundusz remontowy spoldzielni, pilne !!!
    Od: "Grzegorz " <g...@N...gazeta.pl>

    samego mnie to interesuje bo mam podobna sytuacje...

    moze ktos odpisze

  • 3. Data: 2003-04-29 22:58:27
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Grzegorz " <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > samego mnie to interesuje bo mam podobna sytuacje...
    >
    > moze ktos odpisze

    > odstepne

    Należy posiadać tzw tytuł prawny do zajmowanego lokalu (umowa najmu,
    akt własności etc) i dowody wpłat na f. remontowy (dowody a nie jakieś
    przefakturowania czy przeksięgowania) na nazwisko tego co sobie odlicza.
    [kurdebalans]