  • 1. Data: 2003-04-28 13:42:46
    Temat: ulga remontowa (??)
    Od: "Jazz\(ik\)" <j...@g...edu.pl>

    Witam,
    1.
    Sytuacja:
    W roku 2001 wydano na artykuly objete ulga kwote powiedzmy 300zl czyli za
    malo aby je odliczyc. W roku 2002 wydano na ten sam cel 1000zl.
    Pytanie:
    a) Skladajac zeznanie za rok 2002 moge odliczyc 19% od wydatkow z roku 2002
    (1000zl) czy od sumy wydatkow nierozliczonych w danym okresie trwania ulgi
    remontowej (czyli w tym przypadku 1300zl)?
    b) Czy w odliczeniu uwzgledniam wylacznie artykuly na ktore mam fakture, czy
    moge rozliczyc rowniez te "na paragon"?
    c) Czy moge uwzglednic fakture (a raczej jej czesc) jezeli sa tam artykuly
    podlegajace odliczeniu i nie podlegajace?

    2. Czy znajde gdzies wykaz "artykulow lub czynnosci" za ktore przysluguje
    odliczenie w ramach ulgi remontowej?

    Pozdrawiam,
    Jazzman

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 2. Data: 2003-04-28 17:25:02
    Temat: Re: ulga remontowa (??)
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Jazz(ik)" <j...@g...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    2002
    > (1000zl) czy od sumy wydatkow nierozliczonych w danym okresie trwania ulgi

    + )uwzględniasz tylko 1000 zł.

    > remontowej (czyli w tym przypadku 1300zl)?
    > b) Czy w odliczeniu uwzgledniam wylacznie artykuly na ktore mam fakture,
    czy
    > moge rozliczyc rowniez te "na paragon"?

    +)paragonów nie możesz odliczyć

    > c) Czy moge uwzglednic fakture (a raczej jej czesc) jezeli sa tam artykuly
    > podlegajace odliczeniu i nie podlegajace?

    +)możesz odliczać część wydatków z faktury

    > 2. Czy znajde gdzies wykaz "artykulow lub czynnosci" za ktore przysluguje
    > odliczenie w ramach ulgi remontowej?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Jazzman
    Co do dokładnego wykazu to takiego nie ma jest tylko rozprządzenie które
    ogólnie określa rodzaje odliczeń
    Wiola