  • Data: 2013-07-10 13:38:26
    Temat: Re: Umowa darowizny.
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-10 13:26, Liwiusz pisze:

    > 890kc.

    No wiesz... załamujesz mnie :) Ty naprawdę zanikasz po tej ciemnej
    stronie mocy... :)

    A nie łaska było zacytować całość z bardzo istotnym "Jednakże"?

    - - -
    Art. 890. § 1. Oświadczenie darczyńcy powinno być złożone w formie aktu
    notarialnego. Jednakże umowa darowizny zawarta bez zachowania tej formy
    staje się ważna, jeżeli przyrzeczone świadczenie zostało spełnione.
    - - -

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.