  • Data: 2006-09-18 11:17:41
    Temat: Re: Umowa międzynarodowa
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-09-2006 o 13:14:39 Annacor <a...@i...pl> napisał:

    > Aby byla prawnie prawidlowo stworzona.A wiec moze jest jakis
    > szablon?Najwazniejsze jest to ze dotyczyc ma swiadczenia uslug.

    Może o czymś nie wiem ale nie ma chyba szablonu - rozumiem że chodzi o
    szablon
    do celów podatkowych?

    To na co się umawiasz to jest sprawa pomiędzy Tobą i kontrahentem.
    A do celów podatkowych dokumentujesz to fakturami.
    Zauważ że umowa może być też ustna i możesz do niej tak samo wystawić
    fakturę,
    a to że kontrahent jest z zagranicy nie gra żadnej roli.

    Chyba że nie rozumiem o czym mowa :)