  • Data: 2003-08-21 10:22:52
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ChrisS napisał:

> [...]

    Nieprawda.
    Przeczytanie objasnień na PIT-4 i stosownych, wymienionych tam artykułów
    nie boli.

    Mogę wiedziec jaki jest ustalony wzór deklaracji dla płatników
    określonych w art 41 ustawy?

    Płatnik zaliczek nie zatrudniający pracowników na umowę o prace lub
    pokrewne nie składa deklaracji PIT-4, cokolwiek by mówił jakis urząd
    skarbowy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk