  • Data: 2007-06-26 01:59:10
    Temat: Re: Umowa o pelnieniu funkcji kierownika budowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Bertm,

    Tuesday, June 26, 2007, 3:07:49 AM, you wrote:

    > Mogę prosić o jakiś papier/decyzje/interpretacje, ktora to potwierdza?

    To było 17 lat temu. I tego papierka na pewno nie znajdę. Ale nie
    zmieniło się nic, co mogłoby zmienić argumentację użytą wtedy i
    przyjętą jako prawidłowa przez MF: swoboda kształtowania umów. Nie ma
    jakiejkolwiek przeszkody do zawarcia wiążącej umowy cywilno-prawnej (a
    taką jest też umowa-zlecenie) pomiędzy dwoma osobami fizycznymi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl