  • Data: 2005-10-11 18:39:09
    Temat: Re: Umowa uzyczenia - lokalu, budynku - czy rejestrowac?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ja bym podważył samą konstrukcję prawną.
    > Nie można czegoś użyczyć samemu sobie ! - S.C. zaś NIE JEST
    > podmiotem prawa cywilnego, podmiotami są wspólnicy.

    ale w PCC jest mowa o
    Art. 1a.7) Użyte w ustawie określenia oznaczają:

    1) spółka osobowa - spółkę: cywilną, jawną, partnerską, komandytową lub
    komandytowo-akcyjną;

    tak samo, jak dla podatku VAT jest 1 deklaracja, wtedy platnikiem jest
    spolka, chociaz to chyba sie nazywa teraz dzialalnosc przedsiebiorcow
    zgodnie z KH

    ale to typowe dla naszych ustaw;>