    From: "Piratka" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa zlecenie
    Date: Fri, 17 Sep 2004 12:42:35 +0200

    ok a jeszcze pytanie co to jest .I trzeba niestety prowdzaic acła ta
    pisanine ???
    z czym się to je??
    Aha to może ja na konkretnym przykładzie podam:
    Pracuje u nas kilku przedstawicieli handlowych sprzedają materiały do
    regeneracji urządzeń biurowych
    jak napisac umowę zlecenie zeby bylo ok.
    Następni pracownicy to pracownicy produkcji chcemy również aby byli
    zatrudnieni na umowę zlecenie
    pokażcie na tym konkretnym przykładzie jak to zrobic??

    Użytkownik "Wizart" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Witam mam kilka pytań odnośnie umowy zlecienie czy mogę podpisać umowę na
    > okres dłuższy niż 1 miesiąc, pytam bo sytuacja wygląda następująco iż
    > zatrudnialiśmy kilku pracowników na zwykłą umowę o pracę, ale w tej chwili
    > wszyscy zostali zatrudnieni na umowe zlecenie , mają system płac: stawkę
    > godzinową, aby nie wypisywać comiesięcznie umów zlecenie czy można wpisać
    > np.na pół roku.
    > w zwiazku z tym jak wygląda ewentualne rozwiązanie tego stosunku pracy??
    czy