    From: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa zlecenie
    Date: Thu, 27 Jan 2005 17:24:55 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    >

    > Czegoś nie rozumiem.
    > Jak realizujesz umowę zlecenia to NIE PRACUJESZ. Jaki "urlop",
    > jakie "zwolnienie" ? A jeśli PRACUJESZ... to jaka umowa zlecenia ?

    Taka mała prośba do Pana Gotfryda Smolika i Pani Maddy.
    Może troche mniej arogancji w wypowiedziach ... Z całym szacunkiem do
    Państwa wiedzy prezentowanej na tym forum i udzielanych kompetentnych
    porad, odpowiedź jak ta powyżej jest zbędna. Zapewne spora grupa
    zadających pytania na tym forum mogłaby Państwa zagiąć w innych
    dziedzinach, a pytania zadają tutaj ci którzy nie znają odpowiedzi i
    często nie orientuja sie w tej tematyce, a przyszło im uporac sie z
    takim czy innym problemem. Oczywiści zdarzaja sie przypadki kiedy należy
    udzielic takiej a nie innej odpwiedzi, ale ta cytowana powyzej w tym
    przypadku ... No moze poza zniechęceniem osoby pytającej. Może takie
    postanowienie dla wszystkich: odpowiadajmy gdy mamy coś do powiedzenia.
    W końcu to forum ma chyba słuzyc wymianie wiedzy i pomocą.