  • 1. Data: 2005-05-20 20:38:24
    Temat: Umowa zlecenie, a ZUS i zdrowotne
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Mam takie pytanie.
    Czy muszę płacić ubezpieczenie zdrowotne dwa razy jeśli prowadzę
    działalność gospodarczą i równocześnie pracuję na umowę zlecenie?
    Ile mam płacić tego zdrowotnego jeśli wynagrodzenie z tyt. umowy zlecenia
    wynosi 200zł?

    Roman

  • 2. Data: 2005-05-21 11:59:46
    Temat: Re: Umowa zlecenie, a ZUS i zdrowotne
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Roman <r...@w...pl> wrote:
    > Mam takie pytanie.
    > Czy musz? p?aci? ubezpieczenie zdrowotne dwa razy je?li prowadz?
    > dzia?alno?? gospodarcz? i r?wnocze?nie pracuj? na umow? zlecenie?

    tak, zdrowotne placi sie od kazdego osobno i niezaleznie.

    > Ile mam p?aci? tego zdrowotnego je?li wynagrodzenie z tyt. umowy zlecenia
    > wynosi 200z??

    to ile placisz od zlecenia nie ma znaczenia, masz placic
    aktualnie 162.43 zl (http://pit.pl/pages/i/288.php)

    a.