  • Data: 2007-02-20 10:46:40
    Temat: Re: Umowa zlecenie/dzieło a DG
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w
    <news:Pine.WNT.4.64.0702200949320.3540@athlon64>:

    > [...cytat z pierwotnego wątku...]
    > Jak nie, jak w pierwszym zdaniu cytatu wyraźnie widzę "dostał propozycję
    > PRACY"?

    A ja czytam w KC, że Art. 735. § 1. Jeżeli ani z umowy, ani z okoliczności
    nie wynika, że przyjmujący zlecenie zobowiązał się wykonać je bez
    wynagrodzenia, za wykonanie zlecenia należy się wynagrodzenie.
    § 2. Jeżeli nie ma obowiązującej taryfy, a nie umówiono się o wysokość
    wynagrodzenia, _należy się wynagrodzenie odpowiadające wykonanej pracy_.

    > Owszem, Witek czepia się powszechnego błędu nazywania "pracą" czegoś
    > co wg przepisów "pracą" nie jest, ale IMO równie (nie)skutecznie czepiasz
    > się tego czepiania :)

    Hmm, to przy np. umowie zleceniu za co należy sie wynagrodzenie i w jakiej
    wysokości? ;)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]