    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Umowa-zlecenie na pisanie programu
    Date: Wed, 10 Jan 2007 09:45:06 +0100

    On Wed, 10 Jan 2007, Tristan wrote:

    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,

    > Na grupie pl.soc.prawo mają odmienne zdanie :( Mi bardziej pasuje to :D

    :)
    Praca zawiera m.in. "nadzór" (w ustawie: "kierownictwo").
    I przyznam że jest tu pewien problem: o ile przy "dziele" można wprost
    powiedzieć że nikt niczeo nie nadzoruje, bo ma być dostarczone coś co
    spełnia wymogi specyfikacji, to przy zleceniu jest problem z określeniem
    na jakiej podstawie uważasz że owo zlecenie jest prawidlowo wykonywane,
    inaczej: jak określić w umowie *kiedy* uznajemy że zleceniodawca
    wypełnia prawidłowo "pisanie programu"?
    Interwencja "ale funkcja ma mieć opisane ... i trzeba poprawić..."
    może chyba być uznana za "nadzór".

    > Nie chcę.

    To za co chcesz płacić? :)

    pzdr, Gotfryd