  • 1. Data: 2002-06-01 05:57:36
    Temat: Umowa zlecenie, o dzieło, agencyjna?
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Umowa zlecenie, o dzieło, agencyjna co jest korzystniejsze dla pracodawcy?

  • 2. Data: 2002-06-01 07:07:46
    Temat: Re: Umowa zlecenie, o dzieło, agencyjna?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".:: Wojtek ::."
    <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Umowa zlecenie, o dzieło, agencyjna co jest
    korzystniejsze dla pracodawcy?

    O umowie o dzieło pytałem i napisałem ;-) trochę w
    wątku poniżej
    w sumie jest chyba najbardziej korzystna bo odpada
    zus ale nie wszytkie prace możesz pod nia
    podciągnąć, a o umowie agencyjnej to słyszę
    pierwszy raz.
    Sark

  • 3. Data: 2002-06-01 18:17:43
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ad9rs9$4bj$...@n...onet.pl...
> [...]
    > w sumie jest chyba najbardziej korzystna bo odpada
    > zus ale nie wszytkie prace możesz pod nia
    > podciągnąć, a o umowie agencyjnej to słyszę

    Nie ma w prawie czegośc takiego jak umowa agencyjna. Nawet jak ktoś taką
    spisze to US czy ZUS potraktuje ja jak umowę o pracę. Podobnie było z
    umowami managerskimi.
    Z umowami o dzieło trzeba uważać. Prace nie mające charakteru jednorazowego,
    tylko stały-ciągły w czasie, które jeszcze są określone godzinami pracy nie
    mogą być potraktowane jako dzieło. I nawet jeżeli spiszesz taką umowę to
    zostanie ona potraktowana jako umowa o pracę.

    WS

  • 4. Data: 2002-06-01 20:50:25
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Suszycki (Brick B.) <s...@i...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:adb37o$2h1$...@s...icm.edu.pl...

    > Nie ma w prawie czegośc takiego jak umowa agencyjna.

    Nie ma ?

    A Kodeks Cywilny - art.758 do 764 ?

    Orka

  • 5. Data: 2002-06-01 22:14:50
    Od: "[] RELEASE" <a...@t...pw.edu.pl>

    chyba wyniknęło jakies nieporozumienie,
    bo wsrod umowy zlecenia, i umowy o dzielo
    znalazla sie takze umowa agencyjna - czyli temat
    z zupelnie innej beczki i podobna do umowy komisu
    (czyli regulujaca stosunki miedzy kontrahentami)
    a mnie stosunki miedzy pracodawca a pracownikiem

    --
    [] RELEASE - Arkadiusz Kiereś

  • 6. Data: 2002-06-03 07:35:59
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Orka <o...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    > Użytkownik Wojciech Suszycki (Brick B.) <s...@i...pl> w wiadomości
> [...]

    A pewnie że jest :) Tylko traktowana jest tak samo jak umowa zlecenie. Za
    szybko piszę czasami ;-)

    WS