  • 1. Data: 2002-05-31 17:28:08
    Temat: Wybor kasy fiskalnej (ot)
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    hej :)

    Pomocy :P

    Potrzebuje kasy fiskalnej, ktora spelnia ponizsze kryteria:

    - przenosna z wlasnym akumulatorem, mozna doladowac z zapalniczki w
    aucie

    - akumulator wystarczy na kilkadziesiat paragonow, a jego ewentualne
    rozladowanie nie zakonczy sie wydaniem 500,- w serwisie (jak to bylo z
    Posnet Personal)

    - w czasie sprzedazy mozna korzystac z podgladu towarow (tzn nie
    trzeba znac na pamiec kodow towaru, mozna przewijac na wyswietlaczu)

    Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i sugestie.

    Pozdrawiam,

    januszek

  • 2. Data: 2002-05-31 18:22:10
    Temat: Odp: Wybor kasy fiskalnej (ot)
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Uzytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal
    w wiadomosci news:mecffu0gb3j3lu8dds59c8b5b5as4i3uoc@4ax.com...
> [...]
    > trzeba znac na pamiec kodow towaru, mozna przewijac na wyswietlaczu)
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i sugestie.

    Witam
    Mozesz porównac wiele kas na:
    http://www.kasyfiskalne.pl/

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###

  • 3. Data: 2002-05-31 19:36:10
    Temat: Re: Wybor kasy fiskalnej (ot)
    Od: "Dariusz Domagala" <i...@n...com.pl>

> [...]
    >
    > Potrzebuje kasy fiskalnej, ktora spelnia ponizsze kryteria:
    >
    > - przenosna z wlasnym akumulatorem, mozna doladowac z zapalniczki w

    Od 01.07.2001r. kazda kasa musi miec zasialanie awaryjne w postaci
    akumulatora

> [...]
    >
    > - w czasie sprzedazy mozna korzystac z podgladu towarow (tzn nie
    > trzeba znac na pamiec kodow towaru, mozna przewijac na wyswietlaczu)

    Podglad aktualnie 'wystawianego' paragonu maja kasy Optimusa.

    > Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i sugestie.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > januszek

    Darek

  • 4. Data: 2002-05-31 20:16:05
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Podglad aktualnie 'wystawianego' paragonu maja kasy Optimusa.

    Testowalem Optimus Bravo - niestety nie ma funkcji wybierania kodu z
    listy - trzeba go wstukac calego. Potem faktycznie mozna edytowac
    paragon - czyli wstukane wczesniej pozycje.

    januszek

  • 5. Data: 2002-06-01 17:45:31
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

> [...]
    > trzeba znac na pamiec kodow towaru, mozna przewijac na wyswietlaczu)
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i sugestie.

    moze zastanowic sie nad drukarka fiskalna + loptop dosc duza inwestycja, ale
    raczej oplacalna, nie wiem jak druk.fiskalne, ale loptopy sa teraz wyjatkowo
    tanie (widzialem:10 GB, 1,2 Ghz, 126 RAM, CDROM, = 3750 z VAT)

  • 6. Data: 2002-06-01 20:59:59
    Od: "Dariusz Domagala" <i...@n...com.pl>

    > Testowalem Optimus Bravo - niestety nie ma funkcji wybierania kodu z
    > listy - trzeba go wstukac calego. Potem faktycznie mozna edytowac
    > paragon - czyli wstukane wczesniej pozycje.

    Kazda kasa Optimusa ma ta funkcje.

    Darek

  • 7. Data: 2002-06-02 07:12:24
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Kazda kasa Optimusa ma ta funkcje.

    W Bravo nie ma mozliwosci sprzedawania z listy kodow - trzeba wbic
    istniejacy kod i to konczy sprawe, nie mozesz po wbiciu kodu wcisnac
    strzalki i przejsc do nastepnej pozycji z listy. W Posnecie personal
    po wbiciu kodu lub czesci kodu mozna bylo strzalkami w gore i dol
    przegladac liste kodow zaczynajac od podanego. I wlasnie cos takiego
    mi potrzebne.

    januszek

  • 8. Data: 2002-06-02 07:15:26
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >moze zastanowic sie nad drukarka fiskalna + loptop dosc duza inwestycja, ale
    >raczej oplacalna, nie wiem jak druk.fiskalne, ale loptopy sa teraz wyjatkowo
    >tanie (widzialem:10 GB, 1,2 Ghz, 126 RAM, CDROM, = 3750 z VAT)

    Nie mam problemu z funduszami. Krytycznym parametrem jest wielkosc. To
    ma byc urzadzenie przenosne - co znaczy, ze cale ma sie dac niesc
    jedna reka a obslugiwac druga :)))

    januszek

  • 9. Data: 2002-06-07 06:40:57
    Od: "krzysztof" <k...@p...fm>

> [...]
    > trzeba znac na pamiec kodow towaru, mozna przewijac na wyswietlaczu)
    > Bede wdzieczny za wszelkie uwagi i sugestie.

    Tak, Mozna by polecic kase bralo ale lepszym rozwiazaniem miedzy innymi ze
    wzgeldu na akumulator i ostatnio awaryjnosc kas bravo, sugeruje kase Turkus
    LUX, bardzo dobre akumulatory, obsluga .... juz chyba sie prosciej nie da...
    jestem bardzo zadowoleni a klienci którzy kupili jako 2 kase wlasnie Turkusa
    a maja juz Bravo, z zalem mówia dlaczego wczesniej nie zaproponopwalem im
    tej kasy Przeraza na poczatku ilosc klawiszy, ale spokojnie, dzieki temu
    wlasnie jest
    banalnie proste, nie trzeba przedzierac sie przez skomplikowane menu, wiecej
    tu:
    http://www.krakfis.zax.pl/serwer/kasyfisk/eurofis/eu
    ro.html

    Pozdrawiam