  • Data: 2006-06-28 20:55:18
    Temat: Re: Umowa zlecenie, wynagrodzenie a PUP
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Majkaa wrote:

    > Dopiero teraz czytam zapytanie i odpowiedzi i może mylę się, ale być może
    > że całkiem o co innego rozchodzi się.
    > Ten zleceniobiorca może stara się o zasiłek dla bezrobotnych i brakuje mu
    > stażu /12 miesięcy/, by taki zasiłek otrzymał.
    > Mam przed sobą dokumenty znajomej kompletowane do kapitału początkowego i
    > jest też dokument od zleceniodawcy, który podaje, ze znajoma była
    > zatrudniona na um. zlec. w okresie od -do.
    > To znaczy,że można też podać okres.
    > Przecież zawierając umowę zlecenie podaje się w jakim okresie winno być
    > zlecenie wykonane.

    To przeczytaj dalej ten wątek i dowiesz się, że PUP odpowiedziało, że
    takie coś ich nie interesuje, bo nie jest rozbite na miesiące.
    A rozpic na miesiace można w jedyny sposób

    maj - 0
    czerwiec - 1500.

    no chyba, ze teraz bedziemy targac umowy, podpisywac dwie oddzielne,
    wysylac do zusu korekty deklaracji i placic odsetki.
    Ja bym czegos takiego nie zrobil. Chocby po to, zeby sie potem nie
    okazalo, ze dany delikwent ma teraz 3 umowy i chce jeszcze 1500 zl.