eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUnikanie ZUSu, DG, umowa zlecenie czyli wątek który był już poruszany :) › Re: Unikanie ZUSu, DG, umowa zlecenie czyli wątek który był już poruszany :)
    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Unikanie ZUSu, DG, umowa zlecenie czyli wątek który był już
    poruszany :)
    Date: 6 Aug 2002 22:20:17 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pd98.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Osoba posiadająca mail'a e...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mogę zrozumieć niechęć do wypowiedzi, ale "osobnik"? - co najmniej
    > niegrzeczne. Podaję swoje pełne dane. I nijak nie można o nich
    > powiedzieć "osobnik". Grzeczniej trochę kolego Budzik. Cytowanie W.
    > Shakespeare'a nie zatuszuje braku ogłady. A z przepisami trzeba się
    > zapoznać.

    Niech mi Pan wierzy Panie Sławomirze, nie miałem zamiaru Pana urazić.
    Korzystam z usenetu od jakiegoś czasu i pierwszy raz ktoś w ten sposób
    zareagował na mojego wrota, zreszą sądziłem że o każdym można powiedzieć
    "osobnik płci męskiej/żeńskiej" i w żaden sposób nie jest to obraźliwe dla
    tej osoby. Zmienił bym to ale w tej chwili nie mam ochoty grzebać w
    sygnaturkowcu, jeżeli będę miał odrobinę chęci to ustawię specjalny wrote
    dla Pana.
    Co to tematu wypowiedzi, sądziłem że mógłbym zostać skierowany do
    kokretniejszych przepisów, zauważyłem iż czasami podaje się trochę
    dokładniej przepis aniżeli ustawa o PDOF czy o Ubezpieczeniach Społecznych.
    P.S. Shakespeare'a wylosował w/w Sygnaturkowiec a ja umieszczając w nim ten
    cytat nie miałem zamiaru niczego tuszować. ;-P
    Cytując inną osobę: "I to by było na tyle."

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain