  • 21. Data: 2007-02-23 14:29:31
    Temat: Re: Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 23-02-2007 o 15:14:40 Cyprian Prochot <c...@e...pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > no ale co zrobic jak Ci kierownik Urzedu Skarbowego mowi "nas nie
    > obowiazuje
    > prawo bankowe" i obiecuje dac to rowniez na pismie ? ;)

    Obiecalidaćna piśmie na odczepnego, jak któryś będzie iał napisać że ich
    nie obowiązuje prawo
    i się podpisać to zmięknie rura. Ostatnio przerabiałem w UM.

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 22. Data: 2007-02-23 14:58:18
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Cyprian Prochot" <c...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > no ale co zrobic jak Ci kierownik Urzedu Skarbowego mowi "nas nie
    > obowiazuje
    > prawo bankowe" i obiecuje dac to rowniez na pismie ? ;)

    A jak da na piśmie to nie możesz się odwołać?

  • 23. Data: 2007-02-23 15:01:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A jak da na piśmie to nie możesz się odwołać?

    to wtedy bedzie to ciekawy temat dla prasy ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 24. Data: 2007-02-23 21:43:47
    Temat: Re: [crosspost] Urzad Skarbowy a Prawo Bankowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Feb 2007, t wrote:

> [...]

    Przecież jureq Ci tłumaczy: będą musieli wtedy nie *powiedzieć*, ale
    *napisać*... i to jest trudniejsze, bo papier wiele zniesie ale
    w odróżnieniu od podatnika nie oddali się ze strachem ;)
    Potrzebna będzie podstawa prawna - skoro jej nie znamy, to albo
    w US ją znają i podają (i trzeba będzie martwić się co dalej),
    albo w US jej nie znają, albo jej nie ma - w dwu ostatnich przypadkach
    piłka jest nie tylko "po ich stronie" ale również w dołku :)

    > ZTCP Gotfrydowi przetrzepali już własnoręcznie drukowane wyciągi i było ok -
    > dobrze myślę?

    Dobrze pamiętasz. Nie było to nic szczególnego, żadnych przychodów
    bezrachunkowych itp - ale dotąd ani przy czynnościach sprawdzających
    (a byłem wzywany celem porachowania składek zdrowotnych na przykład)
    ani przy kontroli nikt nie wniósł zastrzeżeń.

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2007-02-23 21:54:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Feb 2007, Cyprian Prochot wrote:

    > no ale co zrobic jak Ci kierownik Urzedu Skarbowego mowi "nas nie obowiazuje
    > prawo bankowe" i obiecuje dac to rowniez na pismie ? ;)

    Może próbować wyjaśnić co to jest "syndrom trwaniczka" ;)
    http://groups.google.pl/groups?q=syndrom+(trawnika+O
    R+trawniczka)&start=0&scoring=d&num=100
    (historycznie przypominam dlaczego tak mi się kojarzy - pierwszy raz
    spotkałem się z argumentacją podaną w tym stylu własnie w sprawie
    parkowania na trawniku :))

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2007-02-24 08:04:16
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

    > to wtedy bedzie to ciekawy temat dla prasy ;-))

    glownie po to chce to na pismie.
    potwierdzenie przelewu z podpisem i pieczatka za cale 5 pln juz do mnie
    idzie poczta.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 27. Data: 2007-02-25 08:31:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 23 Feb 2007 10:14:02 +0100, "Cyprian Prochot"
    <c...@e...pl> wrote:

    >a to nie musi byc podpis PRACOWNIKA banku ? tak zrozumialem paplanine osob z
    >US...

    Oj, a Ty dalej wierzysz w to, co Ci powiedzą?
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg