  • 1. Data: 2003-12-23 15:08:59
    Temat: Urzad Skarbowy i problem
    Od: "Dawid P" <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij>

    Witam. Od urzędu skarbowego otrzymałem takie pismo:
    http://safelock.republika.pl/us.jpg

    co myslicie o nim. O co im znowu chodzi. miałem rozpoczete postępowanie
    przez US lecz nie otrzymałem decyzji zakączajacej sprawy. I teraz patrze ze
    znowu otrzymałem pismo (pieczatka od innego inspektora który wtedy prowadził
    moja sprawe).

    --
    Pozdrowienia,
    Dawid P

  • 2. Data: 2003-12-23 16:12:24
    Temat: Re: Urzad Skarbowy i problem
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid P" <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij> napisał
    w wiadomości news:bs9ltm$q4s$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam. Od urzędu skarbowego otrzymałem takie pismo:
    > http://safelock.republika.pl/us.jpg
    >
    > co myslicie o nim. O co im znowu chodzi. miałem rozpoczete postępowanie
    > przez US lecz nie otrzymałem decyzji zakączajacej sprawy.

    było postanowienie o wszcęciu postępowania??? może otrzymałeś decyzę, tylko
    nie odebrałeś.... uznaje się za doręczone

    zapewne to w innej sprawie...

  • 3. Data: 2003-12-23 16:15:39
    Od: "Dawid P" <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij>

    > było postanowienie o wszcęciu postępowania??? może otrzymałeś decyzę,
    tylko
    > nie odebrałeś.... uznaje się za doręczone

    Tak. Otrzymałem. Lecz nie otrzymałem pisma zakonczajacego sprawe. sprawa
    miała zakonczyc sie w grudniu tego roku.

  • 4. Data: 2003-12-23 16:21:01
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid P" <D...@w...poczta.onet.pl.itotezwytnij> napisał
    w wiadomości

    > Tak. Otrzymałem. Lecz nie otrzymałem pisma zakonczajacego sprawe. sprawa
    > miała zakonczyc sie w grudniu tego roku.

    każde wszczęcie postępowanie musi być zakończone wydaniem decyzji, zapytaj w
    US co z tamtą sprawą

  • 5. Data: 2003-12-23 23:15:35
    Od: "i." <z...@m...pl>

    he he,
    lepiej nie pytaj,
    ja w grudniu 2000 r. zostałem wezwany z kpirem do kontroli 1999roku,
    zaniosłem do US papiery za 1999r. (nie byłem vatowcem),
    i..
    do dziś ani me ani be,
    a ciapa ze mnie bo jako niedoświadczony podatnik pokwitowania na zostawione
    w US dokumenty nie wziąłem,
    więc siedzę cicho, minął właśnie 3 rok, może i minie tak kolejny a po piątym
    to chyba luz,

    PS.
    w zasadzie jestem czysty, więc nie mam czego się obawiać
    ale po co wilka z lasu wywoływać :-)

  • 6. Data: 2003-12-24 05:47:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Dec 2003, i. wrote:
    [...]
    >+ więc siedzę cicho, minął właśnie 3 rok, może i minie tak kolejny a po piątym
    >+ to chyba luz,

    Kiedy to jest obosieczne. O "hodowaniu odsetek" parę razy w prasie
    czytałem...

    >+ PS.
    >+ w zasadzie jestem czysty, więc nie mam czego się obawiać

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2003-12-26 09:58:35
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > ja w grudniu 2000 r. zostałem wezwany z kpirem do kontroli 1999roku,
    > zaniosłem do US papiery za 1999r. (nie byłem vatowcem),
> [...]

    No to zapewne Twoje papiery wiszą w jakiejś gablotce jako wzór.
    ;-)

    Tomek