    From: du hast mich gefragt <d...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Date: Mon, 07 Feb 2005 11:07:16 +0100

    Dnia 2/7/2005 10:31 AM, Użytkownik Maddy napisał:

    > Dzieki, wiem już jakich urzędów unikać.
    > Dodam to do swojej listy urzędów nie szanujących praw podatników.

    Koncept powstał prawdopodobnie "na górze" a najwyraźniej z Warszawy do
    Torunia droga daleka, ale prędzej czy później i tam dotrze. A wtedy co?

    > A jak chcę złożyć pismo to co, na tym druczku wpisuje się streszczenie
    > pisma czy może pisze "kartka A-4, 10 linii tekstu"?

    Nie, walą stempel na pierwszej stronie kopii.

    > No tak, a jak mamy taki "druczek" to jakakolwiek podmiana deklaracji
    > jest niemozliwa. Genialne!
    > Na pewno dla banku niepotwierdzona deklaracja z załączonym takim
    > druczkiem jest dużo badziej wiarygodna niz deklaracja z pieczątką na
    > pierwszej stronie (na której np. a druku PIT-5 sa wymienione przychody
    > koszty i zysk brutto.. taki nieistotny drobiazg)

    Dla banku czy innych instytucji urząd potwierdza deklarację za stosowną
    opłatą.
    Poza tym przypadkiem, powiedz do czego tak naprawdę potrzebna jest
    podatnikowi potwierdzona deklaracja? Ja ośmielam się twierdzić że do
    niczego nie jest potrzebna ale może mam zbyt małe doświadczenie?

    --
    gefragt