  • Data: 2005-02-07 12:58:27
    Temat: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Od: "Faust" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:cu7d0b$msf$9@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > U NAS mile Panie stepluja poprostu pisemka datownikiem
    > Z WYJATKIEM ZEZNANIA ROCZNEGO.
    >
    > Na roczne wydaja Kwitek..

    forma jest nieistotna - potwierdzenie musi być
    są na to stosowne przepisy tak ordynacji jak kpa
    funkcjonuje tu "zasada idioty" - treść pisma jak i nawet jego adresat jest
    nieistotna, jeżeli urząd uzna że napisałeś bzdury to wszczyna postępowanie,
    jeżeli pomyliłeś adres to przesyła gdzie trzeba, natomiast formalnie musi
    potwierdzić w sposób oczywisty i niebudzący wątpliwości fakt złożenia pisma
    w danym dniu
    Jakiekolwiek problemy z uzyskaniem takiego potwierdzenia skutkują:
    1. natychmiastowym wezwaniem przełożonego urzędnika celem sporządzenia
    protokołu odmowy przyjęcia - równoznaczne z wszczęciem postępowania
    podatkowego na żądanie strony
    2. w przypadku odmowy pkt.1 - natychmiastowe wezwanie patrolu policji celem
    spisania protokołu i zabezpeczenia dowodów

    Oczywiście znowu usłyszę, że jestem "uprzedzony" do "miłych pań" w urzędach,
    ale niestety kilka lat temu musiałem powyższą procedurę wdrożyć w czyn :(((