    From: "Tomasz Broma" <t...@w...pl.zmien.jeden.na.1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Date: Mon, 7 Feb 2005 14:21:02 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@18.143.111.62.revers.nsm.pl

    > A to Poczta Polska już nie działa? Albo zlikwidowano polecone ?
    > Od kilku lat wysyłam wszystkie deklaracje pocztą i nigdy ( poza jednym
    > przypadkiem kiedy wysłałem za późno ) nie miałem żadnych kłopotów z tego
    > tytułu.
    > Mieczysław

    No dobrze, ale co będzie jeśli w US zagubi się deklaracja wysłana pocztą??
    Znam przypadki kiedy US ignorował potwierdzenie odbioru, które dostaliśmy
    wysyłając deklarację polecony, bo już chyba nie tak miła pani z US
    powiedziała 'a skąd ja mam pewność że mi pan nie wysłał pustej koperty? a?'.
    Dlatego też najbezpieczniejszą metodą składania deklaracji IMHO jest
    doręczanie osobiste i grzeczne odbieranie kopii z pieczęcią 'WPŁYNĘŁO'.

    Tomek