    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Urząd Skarbowy w Dębicy - jaja kwadratowe !!!
    Date: Mon, 07 Feb 2005 14:32:55 +0100

    Tomasz Broma wrote:

    > No dobrze, ale co będzie jeśli w US zagubi się deklaracja wysłana pocztą??

    To samo co ze zlozona osobiscie...

    > Znam przypadki kiedy US ignorował potwierdzenie odbioru, które dostaliśmy
    > wysyłając deklarację polecony, bo już chyba nie tak miła pani z US
    > powiedziała 'a skąd ja mam pewność że mi pan nie wysłał pustej koperty?

    To juz Problem tej pani...

    Ja na kopercie pisze co jest w srodku...

    Np VAT-7 za 05 2004

    Jeli mila pani z US nie dostala od innej milej Pani tej deklaracji,
    to niech do niej ma pretensje..
    Naprawde nie ma problemu..

    > a?'. Dlatego też najbezpieczniejszą metodą składania deklaracji IMHO jest
    > doręczanie osobiste i grzeczne odbieranie kopii z pieczęcią 'WPŁYNĘŁO'.

    Bezpieczenstwo kosztuje....
    Np wprawe do US...

    Boguslaw