    From: t <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Usluga do UE
    Date: Mon, 30 Jan 2006 21:43:27 +0100

    ShadowFiend wrote:
    > Ja robię tylko usługi do UE (tłumaczenia)
    > Po prostu na fakturze mam tylko pozycje: kwota netto i kwota brutto -
    > elementy tabelki w których normalnie jest stawka i kwota VAT zostają
    > puste (tak mi radzili w moim US)... oprócz tego mam na dole faktury
    > dopiskę, że nabywca jest zobowiązany odprowadzić podatek VAT od faktury
    > zgodnie z lokalnymi przepisami
    > oczywiście fakturki po angielsku - dla US są oddzielne wersje po polsku
    > - a właściwie to robię te wersje po polsku jak robią kontrolę...
    > miałem kontrolę VAT (bo kupiłem auto to i od razu sprawdzili czy mogę
> [...]

    No wlasnie.. Ja nie wpislaem tej kwoty brutto, bo w rozporzadzeniu MF
    tak pisza i facet z informacji VAT tez tak mowil zeby wpisac wpisac
    tylko netto. Ale od tamtego czasu znajduje posty zeby wpisywac tez kwote
    brutto=kwocie netto, jeden doradca podatkowy tez tak zasugerowal.
    No i sie troche zalaklem :)

    Jest ktos na grupie kto pisal tylko netto a reszta ze nie podlega
    i komu US nie przyczepil sie do tego ?

    pozdrawiam