    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Usluga nie zaplacona - nie jest kosztem?
    Date: Wed, 26 Jan 2005 11:50:05 +0100

    On Wed, 26 Jan 2005, Iwona W. wrote:

    >+ Witam,
    >+ mam pytanie jak w temacie: czy nie zaplacona wykonana usluga nie jest
    >+ kosztem uzyskania przychodu?

    Siąść i płakać.
    Znaczy - nie wiesz jaka jest różnica między zaliczaniem *kasowym*
    i *memoriałowym* - bądź informację o tym (rodzaju) uważasz za tak
    tajną że nie można ujawnić na grupie ? ;)

    >+ Tak twierdzi pewna znajoma ksiegowa, niestety nie potrafi odeslac do
    >+ odpowiednich przepisow :-(
    >+ Ona ksieguje takie uslugi jako nie bedace kosztem i w momencie zaplacenia
    >+ daje w koszt.

    Acha.
    Podejrzenie: "ona wie od kogoś, może z jakiegoś szkolenia, ale ustawy
    od 5 lat nie czytała". I nie umie wyłożyć jaki WYBÓR ma podatnik...
    Ech....

    >+ Bardzo prosze o odpowiedz, szukalam juz w googlach, niestety nic nie
    >+ znalazlam.

    groups.google.pl
    -> zaawansowane
    grupa: *.podatki itd itp.

    Czyli np:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?q=+kas
    owo+OR+memoria%C5%82owo+group:*.podatki&num=100&hl=p
    l&lr=&c2coff=1&safe=off

    ...wcisnąć "szukaj" i jest:
    http://groups.google.pl/groups?as_oq=kasowo%20memori
    a%C5%82owo&as_ugroup=*.podatki&lr=&num=100&hl=pl

    ...na pewno "szukalas googlem" ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)