  • 1. Data: 2006-02-26 15:18:15
    Temat: Ustawa lub nakaz ???
    Od: "Ciekawski" <R...@w...pl>

    Witam,

    czy jest jakas ustawa, obwiazek, nakaz lub co kolwiek co mi jako DG-VAt
    zarejestrowanej w PL mowi, ze musze koniecznie maja strone www/sklep ONline/
    adres mailowy / domene miec z koncowka .PL, .com.pl ??? Czy moge sobie
    zarejestrowac n.p. Adrews mailowy m...@f...fr, strone
    www.moja-Firma.de, sklep internetowy www.Kupujunie.ru ?!
    Oczewiscie na kazdej stronie sa dane firmy z adressem Polskim jak i
    wszystkimie niezbednymi informacjami !
    A moze moglbym wpasc w klopoty kiedy cos takiego bym robil?

    pozdrawiam
    Ciekawski

  • 2. Data: 2006-02-26 15:22:29
    Temat: Re: Ustawa lub nakaz ???
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Ciekawski <R...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wszystkimie niezbednymi informacjami !
    > A moze moglbym wpasc w klopoty kiedy cos takiego bym robil?

    Nie ma, co więcej nie ma przepisu zabraniającego posiadania białych
    samochodów służbowych i chodzenia do pracy w chińskich trampkach.

    Ale ludzie są pomysłowi :)

    P.

  • 3. Data: 2006-02-27 16:18:45
    Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nie ma, co więcej nie ma przepisu zabraniającego posiadania białych
    > samochodów służbowych i chodzenia do pracy w chińskich trampkach.

    heh, a tak zapytam - skad wiesz ze nie ma? ;)
    bo intuicyjne postrzeganie prawa moze sie skonczyc nie za dobrze

    moze nawet w jakiejs ustawie jest napisane ze wolno
    a w umowie miedzynarodowej ze nie, i co? ;-)
    lepiej sie wypowiadac na tego co jest niz tego co nie ma ;-)

    > Ale ludzie są pomysłowi :)

    owszem, sa, tak jak i "pomyslowe" jest prawo
    czepiam sie troche ;-)

    j.

  • 4. Data: 2006-02-28 07:32:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Paszczak wrote:

    > Nie ma, co więcej nie ma przepisu zabraniającego posiadania białych
    > samochodów służbowych i chodzenia do pracy w chińskich trampkach.

    To się może zdziwisz. Niw wiem jak jest obecnie, ale jeszcze parę lat
    temu gdy ktoś spoza Francji chciał zarejestrować domenę .fr, to musiał
    się długo tłumaczyć co ona ma wspólnego z Francją i często spotykał się
    z odmową.

  • 5. Data: 2006-03-01 06:41:35
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    > temu gdy ktoś spoza Francji chciał zarejestrować domenę .fr, to musiał
    > się długo tłumaczyć co ona ma wspólnego z Francją i często spotykał się

    A teraz w dobie obalenia monopolu NASK (bo oni się kazali właśnie
    tłumaczyć) głównie dzięki interwencjom UE u samodzielnych operatorów domen
    rejestrujesz, płacisz i już masz.\
    Może Ci jaką domenę z .fr zarejestrować?