  • 1. Data: 2003-12-05 13:18:17
    Temat: Ustawa o podatku dochodowym od osób..
    Od: "Marta Nowakowicz" <r...@g...pl>

    Witam!
    Szukam tekstu jednolitego ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    Może macie jakiś adres strony, na którym znajdę tekst tejże ustawy wraz z
    najnowszymi zmianami (Dz. U. z 2003r, Nr 202, poz. 1956).
    Z góry dziękuję i pozdrawiam!
    Marta

  • 2. Data: 2003-12-05 13:41:14
    Temat: Re: Ustawa o podatku dochodowym od osób..
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    zmiany znajdziesz tu: http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/1645_u.htm

  • 3. Data: 2003-12-05 13:41:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Marta Nowakowicz wrote:

> [...]
    > Może macie jakiś adres strony, na którym znajdę tekst tejże ustawy wraz z
    > najnowszymi zmianami (Dz. U. z 2003r, Nr 202, poz. 1956).

    Sprawdzala Pani www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html ?
    (trzeba kolejno) www.sejm.gov.pl i klikac w ikonki

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-12-05 13:49:50
    Od: "Marta Nowakowicz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękuję! Jak widać mam takie zaufanie do rządu i rządzących, że nie przyszło
    mi do głowy sprawdzać u źródła...
    Choć to źródło od 10 minut nie chce się dla mnie otworzyć...
    Zaraz mnie trafi...
    A nie ma w innym miejscu?

  • 5. Data: 2003-12-05 15:30:39
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Marta Nowakowicz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    przyszło
    > mi do głowy sprawdzać u źródła...
    > Choć to źródło od 10 minut nie chce się dla mnie otworzyć...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    znalazłem w podatki.pl