  • Data: 2004-07-30 21:34:55
    Temat: Re: Ustawa o swobodzie dział.gosp.a usługi ksiegowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jul 2004, Annabella wrote:
    [...]
    >+ nazwa mówi- wprowadza swobodę w prowadzeniu działalności
    >+ gospodarczej,zmniejszając liczbę obowiązujących
    >+ zezwoleń,koncesji,licencji do 25.
    [...]
    >+ odpowiednich uprawnień. Natomiast nic się nie wspomina o
    >+ świadczeniu usług księgowych,czy to by oznaczało,że z dniem wejścia w
    >+ życie w/w ustawy na tego typu działalność nie będą wymagabe
    >+ uprawnienia?

    Mi się *wydaje* iż uprawnienie nie mają związku z prowadzeniem
    DG. Ew. kara jest za robienie czegoś bez uprawnień, a nie
    prowadzenie DG: weźmy sobie za przykład kierowcę.
    Czy prowadzenie DG w zakresie usług transportowych wymaga
    koncesji, rejestracji bądź zgłoszenie ? A czy kierowca może
    *wyjechać na drogę* nie mając prawa jazdy ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)