    From: dK <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Utracony paragon
    Date: Sun, 17 Jul 2005 17:36:00 +0200

    Sat, 16 Jul 2005 22:01:09 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, pawelj
    napisał(a):

    > A jeżeli ja się dobrze orientuję to kasa fiskalna drukuje w dwóch
    > egzemplarzach. Kopia jest u sprzedwacy.
    > Tylko nie wiem czy każda i czy obowiązkowo się ją przechowuje.

    Jasne, tylko jak udowodnić, ze ja to ja. Paragony są bezimienne i wystawca
    może stwierdzić, ze nie da, bo sobie nie przypomina, że to ja kupowałem :)

    > Nie rozumiem jakim cudem wcięło ci akurat ten paragon.
    > A wolno do kpir wpisać wydatek, który udokumentowany jest paragonem
    > fiskalnym?
    > To po jakiego grzyba mi każą brać faktury?

    No wcięło mi.... cóż poradzić.... skradziono mi dokumentację firmową,
    zgłosiłem to do US-u, kazano mi odtworzyć dokumentację... i pozostały mi w
    sumie te nieszczęsne paragony do "odtworzenia"

    Czy można wpisać? Tak, można wpisać - materiały, środki czystości i BHP, i
    materiały biurowe - podpinasz to do dow. wewnętrzn.

    Ustawodawca przewidział duplikaty dla faktur zobowiązując wystawców do ich
    przedstawienia na żądanie nabywcy nie biorąc pod uwagę jednak paragonów. W
    sumie sytuacja patowa i nie za bardzo wiem co z tym fantem zrobić.

    dK