    From: GreGo <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Utylizacja sprzetu - pytanie
    Date: Tue, 12 Apr 2005 00:12:19 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > IMO nieprawda. Natomiast mogą mieć jakieś *wewnętrzne* regulacje
    > zabraniające sprzedaży "sprzęty wraźliwego" - afery z harddyskami
    > zawierające poufne dane pokazały o co chodzi.
    > Np. na zachodzie część firm stosuje z tego powodu z definicji
    > zasadę "pod młot, później zmielić, później spalić i spokój".
    > Oczywiście nie ma sensu stosowanie tego do całych komputerów
    > - "ale"... właśnie "ale"... :)
    > To powyższe dotyczy WYCOFANEGO (nie mylić z WYKREŚLONYM niżej).

    > No i to JEST przeszkoda. Jak został "wykreślony" to przy wykreślaniu
> [...]

    A czy szkola moze sprzedac taki komputer? Czy ma mozliwosc wystawienia
    jakiegos rachunku? Gwoli scislosci chodzi o sprzet sprzed 20 lat.
    No i zasadnicze pytanie: czy obowiazkiem szkoly jest zutylizowac taki
    sprzet czy oddac wyspecjalizowanej firmie tym sie zajmujacej czy tez
    moze zniszczyc go, wyrzucic? Jakie przpisy to reguluja?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz