  • Data: 2019-03-20 11:19:21
    Temat: Re: Użytkowanie wieczyste...
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2019 o 08:36, ń pisze:
    > Czy jest różnica w terminach płatności za 2019 pomiędzy użytkowaniem
    > wieczystym od miasta, a od Skarbu Państwa?
    >

    > -----
    > Czy z samego faktu opublikowania ustawy mam wyciągnąć wniosek, że już
    > się za użytkowanie nie płaci?

    A tu w tytule piszą, że trzeba płacić.

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24564998,za-uzyt
    kowanie-wieczyste-nadal-trzeba-placic-powstal-chaos.
    html#s=BoxOpMT

    A w treści:

    "Urzędnicy informują, że opłatę za użytkowanie wieczyste za rok 2019
    można wnosić. Po wydaniu zaświadczenia zostanie ona zaksięgowana na
    poczet opłaty przekształceniowej."

    No to trzeba czy można? I co to za łaskawe "zaksięgowanie na poczet",
    skoro opłata przekształceniowa jest 2.5 raza mniejsza od opłaty za
    użytkowanie?

    MJ