    From: "nnowy" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT 10 000 - jeszcze raz
    Date: Sun, 2 Jan 2005 23:03:35 +0100

    Totalna bzdura!
    Chociażby z tego względu, że rozporządzenie określające kwotę 10000EUR w
    wysokości 43800zł weszło w życie dnia 1 STYCZNIA 2005.
    Do 31 grudnia 2004 roku obowiązywało poprzednie rozporządzenie z kwotą
    45700zł.

    Więc jeśli do 31 grudnia 2004 roku nie przekroczyłeś kwoty 45700zł, to nie
    tracisz zwolnienia, bo do tego dnia obowiązywało poprzednie
    rozporządzenie...
    nic dodać, nic ująć
    podobno nasze prawo nie działa w tył.... prawda?

    pozdr
    nnowy