eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT 50 % i wybor Państwa w kotrym bedziemy placic podatki › Re: VAT 50 % i wybor Państwa w kotrym bedziemy placic podatki
  • Data: 2004-10-26 16:28:16
    Temat: Re: VAT 50 % i wybor Państwa w kotrym bedziemy placic podatki
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pomylka, zle napisalem, w kazdym razie myslalem o tym na co zwrociliscie
    > uwage, mniemnniej jednak prosze o rozjasnienie tego.

    Z tego co ja słyszałem (RMF fm) to ten podate dotyczy ok 4 tys osób, z czego
    część pracuje w firmach zagranicznych z "siedzibą filii" w Polsce. W tej
    filii są zatrudnieni i tu płacą podatki. Ale mogą być zatrudnieni w oddziale
    głównym firmy czyli za granicą i wtedy tam płacić tatejsze podatki

    --
    PawełJ