    From: plusz <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT-7 (11) punkt 11a pole 39
    Date: Thu, 25 Mar 2010 13:59:01 -0700 (PDT)

    On 24 Mar, 12:11, AM <brak@poprawnego_adresu.pl> wrote:
    > Staram się zrozumieć punkt 28 Ustawy o VAT i nowy formularz, ale się
    > zakręciłem na tyle, że pozwoliłem sobie napisać na grupę z prośbą o
    > to jak postępować.

    witaj

    nie jestem ekspertem - czytałem ten punkt 28 kilka razy
    w mojej ocenie do nowych formularzy i pola NIE ŁAPIĄ SIĘ jedynie
    usługi transportowe gdzie lokalizacja usługi i siedziba firmy
    rozliczającej podatek są inne.
    hostingi itp zmuszają cię niestety do korzystania z tego pola i
    nowych formularzy. Kwota wpisana tam jest dokładnie taka sama jak
    wiersz wyżej.
    Oczywiście jeśli uzyskasz potwierdzenie lub zaprzeczenie z bardziej
    wiarygodnego źródła, to będę wdzięczny za podpowiedź.

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl