  • 1. Data: 2012-10-12 16:47:49
    Temat: VAT-7 przez internet bez e-podpisu
    Od: Greg <g...@g...com>

    Od października można składać VAT-7 przez internet przez program e-deklaracje. Jednak
    docierają do mnie sprzeczne informacje. Jedni piszą, że można wysyłać już od 1
    października (a więc już deklarację za wrzesień):
    http://zus.pox.pl/vat/deklaracja-vat-7-moze-byc-skla
    dana-przez-internet-bez-uzycia-e-podpisu.htm

    Inni, że tak wysłać będzie można dopiero deklarację ZA październik:
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/642830,od_pa
    zdziernika_przedsiebiorca_rozliczy_podatki_bez_wizyt
    y_w_urzedzie.html

    Tu jest rozporządzenie:
    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20120001083&t
    ype=2

    Wydaje mi się, że jednak ta pierwsza opcja (od 1 października, a więc już deklarację
    za wrzesień). Ale chciałbym się upewnić.

  • 2. Data: 2012-10-13 10:15:39
    Temat: Re: VAT-7 przez internet bez e-podpisu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Oct 2012, Greg wrote:

> [...]
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/642830,od_pa
    zdziernika_przedsiebiorca_rozliczy_podatki_bez_wizyt

    Formalnie rzecz biorąc, nie napisali że "dopiero".
    :D

> [...]
    ype=2

    > Wydaje mi się, że jednak ta pierwsza opcja (od 1 października, a więc już

    Na mój rozum wszystko co jest składane po 1. października, w tym korekty
    za okresy od 1.I.2011.
    Trudno tylko powiedzieć czy skarbówkom "system przyjmie" :]

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-10-13 15:06:20
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    > Na mój rozum wszystko co jest składane po 1. października, w tym korekty
    > za okresy od 1.I.2011.
    > Trudno tylko powiedzieć czy skarbówkom "system przyjmie" :]
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Najlepiej sprawdzić to doświadczalnie ;) Wysłać rozliczenie np. 23 i
    sprawdzić czy dostanie się UPO. Jeśli tak to rozliczenie jest ok, jeśli
    będzie jakiś błąd to trzeba będzie wydrukować i dostarczyć/wysłać do 25.
    Na mój gust powinno już wszystko działać. Korekty za wcześniejsze okresy
    rozliczeniowy niby można składać, więc nie widzę powodu dlaczego nie
    miałby system przyjąć deklaracji za wrzesień czy 3 kwartał.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-10-15 16:57:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Od października można składać VAT-7 przez internet przez program
    > e-deklaracje.

    niby prosta rzecz a cieszy? Ofensywa po drugim expose??? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 5. Data: 2012-10-15 18:42:20
    Temat: [OT] VAT-7 przez internet bez e-podpisu
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Budzik pisze:

    > niby prosta rzecz a cieszy? Ofensywa po drugim expose??? ;-)

    Nie dajmy się zbiorowo ogłupić: expose to expose, wygłaszane zazwyczaj
    po powołaniu nowego rządu. Drugie expose to tak jakby powiedzieć po
    pierwsze primo, po drugie primo. Ale... jeżeliby nawet zmienić zasady i
    uznać tę przemowę za expose, to dla mało pamiętliwych: to jest numer
    trzy a nie dwa. I dla tych mało pamiętliwych drobny cytat z "pierwszego"
    expose:

    "Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie w związku z tym
    stopniowe obniżanie podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i
    musi dotyczyć wszystkich. I tych mniej zamożnych i tych bogatszych.
    Wszyscy mają prawo do tego, aby państwo przyjęło wreszcie kierunek na
    obniżanie podatków i danin publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę
    rozważnie, to musi być rozważny marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze
    w jednym kierunku, zawsze w kierunku niższych podatków i zawsze w
    kierunku rezygnacji z nadmiernych, często zbędnych danin publicznych,
    jakie obywatel płaci na rzecz administracji."

    andy_nek

  • 6. Data: 2012-10-15 19:11:33
    Temat: Re: [OT] VAT-7 przez internet bez e-podpisu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-10-15 18:42, Andrzej Kłos wrote:
> [...]
    > kierunku rezygnacji z nadmiernych, często zbędnych danin publicznych,
    > jakie obywatel płaci na rzecz administracji."

    Ojtamojtam! Nikt Ci nie da tyle, ile my Ci obiecamy ;-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2012-10-15 19:40:08
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-15 18:42, Andrzej Kłos pisze:

    > Nie dajmy się zbiorowo ogłupić: expose to expose, wygłaszane zazwyczaj
    > po powołaniu nowego rządu. Drugie expose to tak jakby powiedzieć po

    Skoro OT, to mnie się kojarzy ->
    "druga defloracja" :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 8. Data: 2012-10-17 10:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Kłos a...@w...pl ...

    > Nie dajmy się zbiorowo ogłupić:

    zgadzam się. Nie dajmy się i zauważajmy emotikony!

  • 9. Data: 2012-10-18 13:47:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Oct 2012 07:47:49 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Greg
    <g...@g...com> napisał(-a):

    [...]

    Podłączę się z zapytaniem - jak to zrobić?

    Wypełniłem ten interaktywny formularz VAT-7 (wtyczkę teoretycznie mam
    zainstalowaną) i co dalej? Nie widzę żadnej "wyślij". Broszura MF nie jest
    pomocna.

  • 10. Data: 2012-10-18 14:49:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-18, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > Wypełniłem ten interaktywny formularz VAT-7 (wtyczkę teoretycznie mam
    > zainstalowaną) i co dalej? Nie widzę żadnej "wyślij". Broszura MF nie jest

    Próbowałeś przez aplikację e-Deklaracje Desktop?
    ZTCP to wtyczka Adobe jest do podpisywanych dokumentów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl