  • Data: 2002-01-14 06:33:04
    Temat: Re: VAT a ...kasy fiskalnej nie ma ?
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy sugerujesz że kasę należy mieć wskutek przekroczenia
    > limitu sprzedaży osobom fizycznym czy w ogóle ??
    > Mam na mysli przypadek: firma ma sprzedaż rzędu 200.000, w tym
    > 10 faktur na OF łącznej wartości 3000. Ma mieć kasę ??

    Nie ma mieć. Niczego takiego nie sugerowałem. Napisałem jednak, że nie ma
    znaczenia czy wystawiasz faktury na rzecz osób fizycznych nie prowadzących
    działalności gospodarczej (stąd ten skrót: osoby fizyczne npdg) czy nie. Bo
    jeśli wystawisz faktury na rzecz osób fizycznych npdg na łączną kwotę np.
    50000 to kasę będziesz musiał zainstalować - czy faktury wystawisz czy nie.
    Decyduje kto jest nabywcą a nie czy wystawisz fakturę czy nie.