  • Data: 2005-09-02 18:29:06
    Temat: Re: VAT a podatnik zwolniony z VAT w Unii
    Od: m...@m...torun.pl (Piotr Klaban) szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.60.0509021524560.960@athlon>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > No owszem. Ale to Piotr zmienił punkt widzenia - najpierw pisał
    > o podatniku VAT zwolnionym by później napisać o "niepodatniku" !

    Wyglada na to, ze ja cos tutaj namieszalem.
    Chodzi o Wielka Brytanie. Nie wiem jakie tam sa uregulowania
    jesli chodzi o VAT. Wiem, ze moj uslugobiorca z UK nie placi VAT-u
    z powodu zbyt malego obrotu (nie ma tez UE-NIPu).
    Poprawiam wiec swoja wczesniejsza wypowiedz - uslugobiorca jest
    przedsiebiorca wiec jest podatnikiem VAT, tyle, ze zwolnionym z VAT
    z powodu malej sprzedazy. (Bo jak teraz rozumiem "niepodatnik"
    to "nie-przedsiebiorca").

    Pozdrawiam,

    --
    Piotr Klaban